سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ختومات قرآنی

فتنه‏های اخیر و تحلیلی جالب -3

    نظر

 دوباره این قسمت از سخنان گهر بار هاشمی در مشهد را با هم مرور می کنیم:

 خانم‌ها تا امروز مجال نداشتند که اقدامی کنند و الان اکثریت دانشگاه‌ها را اشغال کرده‌اند،‌ در حال حاضر در تجمعات نمی‌شود با خانم‌ها با خشونت برخورد کرد.

 بی اختیار به یاد آخرین حربه صلیبی ها در فتح آنجلس افتادم آنجا که " لشگر فواحش " را روانه خیابان های آندلس کردند و با ایجاد خانه های فحشا جامعه مسلمان پیشرو  و پیشرفته آن را از هم متلاشی ساختند. یک تکنیک موریانه گون ! پوک کردن نظام از دورن با آنچه که " استحاله فرهنگی " نامیده می شود.

حال این حربه به عنوان آخرین و قوی ترین فتنه دوباره به کار افتاده تا با کشیدن سطح منازعات به اجتماع وضعیت را از تعادل خارج سازند.

 اینجاست که چرایی سخن محمد خاتمی پیرامون بحران های اجتماعی را بهتر درک می کنیم.

 اگر بگوییم نسلی که اکنون بیشترین مشکل را در زمینه عفاف و حجاب دارد دست پروده ? سال چرخ توسعه اقتصاد لیبرال  و ? سال توسعه سیاسی و بسط اباهی گری به اسم آزادی بود سخن به گزافه نگفته ایم.

سربازان در قنداق هاشمی و خاتمی اکنون در طیف سنی ?? تا ?? سال بزرگترین لشگر برانداز را در مراکز آموزشی و سطوح مختلف اجتماعی اشغال کرده اند . یک پتانسیل عظیم که به راحتی و در احساسی ترین شرایط مقابل ارزش های بنیادین نظام قرار می گیرد .

از این پس انتظار می رود فتنه گران گسل های فعال  اجتماعی کشور علی الخصوص تهران را فعال تر کنند و گسل های نیمه فعال را با همت و تلاش مضاعف به جنب و جوش بیشتر وادارند و مطمئنا گسل های غیر فعال هم مورد بهره برداری آنها قرار خواهد گرفت.

دید بصیرانه مقام معظم رهبری و مردم مومن ایران اسلامی در زمینه کشف و خنثی سازی این فتنه ها  کاملا قابل تقدیر و تشکر بوده و امیدواریم منویات و رهنمودهای آن عزیز فرزانه با جدیت دنبال و پیگری شود تا کشور هرگز به گذشته عقب گرد نکند.

علی سمیعی

????/??/??